Viime perjantaina ajoimme Merja ja Ennan kanssa Joensuuhun. Olimme hotellissa yötä ja lauantaiaamuna menimme agilitykisoihin; Merja ja Enna kisaamaan, me Ressun kanssa kannustamaan. Valitettavasti Ennan ensimmäinen rata oli hylky ja toisesta tuli viisi virhepistettä puomilta putoamisen vuoksi. Sijoitus oli kuitenkin kolmas eli palkinnot kotiin! Reissun kruunasi, kun Ressun isä Hugo tuli meitä kisapaikalle moikkaamaan ja siinä tohinassa pallon perässä juostessa unohtuivat hyvin pienet pettymykset  ! Oli hauska nähdä miten samanlaisia isä ja poika olivat: pöhköjä, ihania, ruipeloita,pitkäkoipisia, hyväntuulisia, halittavia puupäitä, jotka eivät pienistä piittaa mutta ovat kaikkien kavereita!

Eka kertaa hotellissa ja vähän jännitti tämä paikka. Hississä osasin olla ihan hienosti ja muutenkin sain kehuja käytöksestä!

Tuo on muuten minun tervetuliaispakettini! Ihan kivaa henkilökuntaa täällä on, nam !

Tuo komea uros takanani on minun iskä Hugo.

Mitä minä sanoin; komea kuin minä !

Enna ja Hugo pallon perässä...

Siis palloa vain Hugo etsii...ei ole päätään kadottanut...

Täällä! Se löytyi!

Mutta iskä on reilu kaveri ja antoi sen pallon minulle...(eli minä voitin iskän) !