Eilen käytiin kisaamassa Varkaudessa. Päivä oli kylmä, aamulla oli pakkasta -18 ja lauhtumista ei tapahtunut kuin muutaman asteen verran. Laittaisiko ensimmäisen radan epäonnistumisen pakkasen piikkiin vai ohjaajan hölmöilyyn ;)

Ensimmäisen radan tuomarina toimi Marja Lahikainen ja toisen radan Minna Räsänen. Kummatkin radat olivat sekä haastavia että vauhdikkaita. Eka startti alkoi huonosti jo lähdössä; Osku varasti juuri sen verran, että minä jäin jälkeen ja kadotin otteen koko hommaan. Kepeille lähetys meni suoraan sanottuna niin perseelleen, että teki mieli lopettaa koko homma siihen. Meidän ainut varma asia tätä ennen on ollut kepit ja nyt ei osattu sitten ollenkaan.....ihan kuin ei olisi niitä ikinä ennen nähtykään Loppu radalla ensin unohdin koiran selän taakse, jolloin se kiersi esteen ja puomin jälkeen minä sitten tein sen eka kerran: UNOHDIN RADAN! Seisoin hetken tyhmänä ja sitten annoin vain käskyn Oskulle hypätä ensimmäinen este mikä oli siinä lähimpänä ja hylkyhän siitä tuli

Toiseen rataan olen tosi tyytyväinen vaikka kaksi kieltoa tulikin. Virheet olivat selkeästi minun itseni eikä koiran (niinkuin yleensäkin). Osku oli vauhdissa ja hyvin kuulolla sekä innolla mukana. Alla kuva ennen ensimmäistä starttia maneesin tunnelmasta. Osku (ja minä) suoraan edessä.