Kiitos kuuluu Mikko Aaltosen viime sunnuntain koulutukselle, että saimme eilen Joensuussa molemmat radat mentyä läpi! Mikko antoi minulle sen kovasti kaipaamani taikasanan eli PALLO! Tähän asti olen palkannut Oskua aina makupaloilla joko kädestä tai makupalakupin kautta mutta nyt palkintona on pallo. Osku sai uutta intoa harjoitteluun ja varsinkin hyppäämiseen, kun palkaksi heitän pallon esteen jälkeen. Kyllä se joskus on pienestä kiinni =)

Eilen Joensuussa ensimmäinen rata alkoi hyvin, mutta puolessa välissä Osku pysähtyi kuin seinään ja vain katseli ympärilleen...noin viisitoista sekunttia siinä meni ennen kuin Osku suostui tottelemaan minua ja jatkamaan rataa ja loppu mentiinkin taas kuin ei mitään olisi välillä ollutkaan. Jälkeenpäin juttelin tuomari Tuomo Pajarin kanssa ja hän kannusti minua komentamaan lujasti Oskua radan loppuun suorittamisessa ettei tule pelkkää tapaa kesken pysähtelystä. Sama pysähtyminen toistui toisessa lähdössä ja taas kovalla komentamisella mentiin rata kunnialla loppuun. Itse olen kisaan tyytyväinen; Osku kuitenkin suoritti radat häntä heiluen eli hauskaa meillä oli!!

1239442758_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE TEILLE MUILLEKIN!!!