Belgianpaimenkoira Jade laittoi Oskun vaikean haasteen eteen. Omin sanoin pitää jatkaa lauseita, joten antaa mennä Osku !

1. Rakastan yli kaiken... ruokaa, makupaloja ja lumessa peuhaamista kumisen rengaslelun kanssa ja äippää tietty.

2. Mä en tykkää yhtään... odottamisesta, sillä silloin aika käy pitkäksi eli ei ole mitään tekemistä!

3. Mä tykkään tosi paljon... Paten ja Elmon kanssa leikkimisestä, harmi vaan että aivan liian harvoin on siihen mahdollisuus...Vilman kanssa myös tykkään kotona peuhata.

4. Mä oon hieman mustis aina välillä... äipästä olen aina mustis; jos se lukee, katselee töllöö, juttelee puhelimessa, seurustelee muiden kanssa eli tekee mitä vaan muuta kuin on minun kanssa niin silloin olen mustis!

5. Mä rakastan... lenkkeilyä ja varsinkin irti kirmailua, tokoa, lelujen ja makupalojen etsintää ja hiihtoa äipän kanssa.

6. Mun mielestä on...  aina koirilla oikeus tervehtiä toisiaan sekä saada kunnon makupaloja silloin kuin huvittaa ja tehdä pieniä kepposia noille kaksijalkaisille ilman suuttumista =)

7. Mun lempilelu on... kuminen rengaslelu ja puruluut...kaikki lelut olisi kivoja, mutta minulle niitä ei vain anneta...kummallista...

Haasteen annamme kaikille halukkaille ja innokkaille!!  Olisi mukavaa lukea mitä teidän mielessä liikkuu...eli jatkakaahan haastetta!